مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 10:202022-11-29ورزشي

 انصراف آرش کرمانشاه از لیگ دسته اول فوتبال بانوان/ امتیاز تیم فروخته شد 


مدیر فوتبال بانوان باشگاه آرش کرمانشاه از انصراف تیمش از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به دلیل نداشتن اسپانسر خبر داد.

-  انصراف "آرش کرمانشاه" از لیگ دسته اول فوتبال بانوان/ امتیاز تیم فروخته شد  ایسنا/کرمانشاه مدیر فوتبال بانوان باشگاه آرش کرمانشاه از انصراف تیمش از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به دلیل نداشتن اسپانسر خبر داد.

بهناز ایوانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کناره گیری تیمش از حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: حدود سه سال پیش بود که برای اولین بار در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور شرکت کردیم و دو سال در این لیگ حضور داشتیم.

وی ادامه داد: امسال هم طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه قصد داشتیم تا برای سومین بار در لیگ شرکت کنیم، اما طبق برآورده های انجام شده، حضور در این لیگ حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان پول می خواست.

مدیر فوتبال بانوان باشگاه آرش کرمانشاه تصریح کرد: باشگاه توانایی تامین این میزان هزینه را نداشت، بنابراین به دنبال جذب اسپانسر بودیم که این تلاش ها هم بی فایده بود و کسی حاضر به اسپانسری تیم نشد.

وی ادامه داد: در نهایت از تعدادی از باشگاه های سطح استان که در بخش مردان تیم داری می کنند، خواستیم امتیاز این تیم را خریداری کنند تا به خارج از استان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 انصراف آرش کرمانشاه از لیگ دسته اول فوتبال بانوان/ امتیاز تیم فروخته شد 

 انصراف آرش کرمانشاه از لیگ دسته اول فوتبال بانوان/ امتیاز تیم فروخته شد